Слов’янська Районна Державна Адміністрація
Слов’янський район, Донецька область

ОДПІ Інформує

Переглядів: 94

Електронна звітність: порядок припинення дії договору про визнання електронних документів за ініціативи підписувача

 

Слов’янська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що згідно з п. 14 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок), дія договору про визнання електронних документів (далі – Договір) та пов’язаних з ним повідомлень про надання інформації щодо електронного цифрового підпису припиняється, зокрема за ініціативи підписувача заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору) (керівника), поданої з дотриманням передбаченої п. 15 роздлу ІІІ Порядку процедури.

Пунктом 15 розділу ІІІ Порядку визначено, що заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (далі – Заява про припинення дії Договору) за формою згідно з додатком 3 до Порядку подається до контролюючого органу (визначеного відповідно до п. 5 розділу ІІІ Порядку) безпосередньо підписувачем Заяви про приєднання до Договору (керівником) із пред’явленням документа, що посвідчує особу, або уповноваженим представником.

Якщо Заява про припинення дії Договору подається представником адресата, до неї долучається оригінал або належним чином оформлена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства (п. 15 розділу ІІІ Порядку).

Відповідно до п. 16 розділу ІІІ Порядку Договір вважається припиненим у день настання однієї з подій, зазначених у п. 14 розділу ІІІ Порядку.

Довідково: переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»:www.acskidd.gov.ua/r_kor.

Також для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС. Переглянути Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»:https://acskidd.gov.ua/reglament.

 

 

Щодо внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

 

Слов’янська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що відповідно до вимог Податкового Кодексу України, фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки Державного реєстру фізичних осіб – платників податків протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви.

Форма заяви та порядок внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків визначені Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 року №822, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2017 за №1306/31174.

У разі зміни у фізичної особи реєстраційних даних, зокрема реєстрації місця проживання, фізична особа звертається до контролюючого органу за своїм новим місцем проживання і надає заяву за формою №5ДР. Бланк заяви за ф.№5ДР видається контролюючим органом безоплатно. Заява заповнюється особисто фізичною особою (або довіреною особою за умови наявності довіреності на вчинення таких дій) відповідно до її паспортних даних. До заяви за ф.№5ДР фізична особа додає копію свого паспорта.

Заява за формою № 5ДР стосовно малолітньої особи подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини. Якщо зазначені документи видані не українською мовою, необхідно подати засвідчені в установленому законодавством порядку переклади цих документів українською мовою (після пред’явлення повертаються) та їх копії.

 

До уваги платників податку на прибуток!

 

У зв’язку із набранням чинності 14.07.2018 постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 547 «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності» (далі – Постанова № 547) Слов’янська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє наступне.

Відповідно до внесених Постановою № 547 змін платники податку на прибуток у визначених законом випадках подають органам доходів і зборів у порядку, передбаченому Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями, податкову декларацію з податку на прибуток підприємства (далі – Декларація), проміжну (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) та річну фінансову звітність.

Підприємства, які складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі, складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), наростаючим підсумком з початку звітного року у складі балансу та звіту про фінансові результати.

Підприємства, яким відповідно до Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (крім тих, які зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів і витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам річну фінансову звітність, передбачену для суб’єктів малого підприємництва.

Таким чином, з урахуванням внесених Постановою № 547 змін, при поданні податкової Декларації за І квартал, півріччя, три квартали надається фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, а для суб’єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності – скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва).

 

Слов’янська ОДПІ

 

Більше ніж на 50 мільйонів гривень зросли надходження

від користувачів корисних копалин Донеччини

 

Протягом першого півріччя 2018 року платники рентних платежів – надрокористувачі Донецької області спрямували до зведеного бюджету країни 239,3 млн грн, в тому числі до державного бюджету перераховано суму у розмірі 176,4 млн грн, до місцевих бюджетів надійшло – 62,9 млн гривень. Поточні показники на 27%, або на 51,1 млн грн перевищують сплачену торік суму рентної плати за користування надрами.

На Донеччині зареєстровано платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин 371 суб`єкт господарювання.

Фіскальною службою Донеччини постійно проводиться робота, спрямована на повноту та своєчасну сплату рентних платежів. Так, з початку року до ДФС України направлено інформацію щодо 36 суб’єктів господарювання, які не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов'язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин або не виконували податкових зобов'язань з цієї плати (протягом шести місяців), по яким рахується податковий борг у сумі 359,3 млн грн, для подальшого надання зазначених переліків до Державної служби геології та надр України щодо ініціювання питання зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами.

Звертаємо увагу платників рентної плати за користування надрами, що унікальний природно-ресурсний потенціал Донеччини при його ефективному використанні є однією з найважливіших передумов стійкого розвитку регіону та якості життя, і тенденція до зростання надходжень рентних платежів сприятиме його збереженню та відновленню.

 

 

Митники Донеччини поповнили казну країни на суму понад 3,7 млрд гривень

 

За шість місяців 2018 року внесок митників Донеччини до скарбниці держави перевищив 3,7 млрд гривень. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року надходження до держбюджету збільшились на 55,4%, або на 1,3 млрд гривень. 

Середньомісячний показник перерахованих Донецькою митницею ДФС до держбюджету митних платежів за 6 місяців 2018 року становить  624,0 млн грн (за відповідний період минулого 2017 року - 401,5 млн гривень).

Найбільші імпортери за обсягами ввезених у січні-червні 2018 року вантажів та сплачених до держбюджету митних платежів є одночасно  і найпотужнішими виробниками регіону, якими імпортуються переважно сировинні товари для власних виробничих потреб. Основу переліку бюджетоформуючих підприємств в 2018 році, як і в 2017 році, становлять традиційні для Донецького регіону підприємства металургійної, вугільної, машинобудівної галузей, такі як: ПрАТ «ММК ім. Ілліча», ПрАТ «МК «Азовсталь», ПрАТ «Авдіївський коксохімічний завод», ТОВ «Краматорський феросплавний завод», ПАТ «Новокраматорський машинобудівний завод».

Лідером серед основних бюджетоформуючих товарів є  кам’яне вугілля - 47,1% від загальних перерахувань у держбюджет, або 1 млрд 764,0 млн грн, сплачених при митному оформленні податків. Також серед інших основних бюджетоформуючих товарів: промислове обладнання, транспорт (15,0%), вогнетривкі матеріали й вироби (7,5%),  інші метали й вироби з них (6,7%), феросплави (6,7%), руда марганцева (3,1%), вапняк (3,2%), кокс (2,7%), продукти для годування тварин (0,4%), магнезія (0,3%), добрива мінеральні (0,2%). 

Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом упродовж  січня-червня поточного року митницею видано 1662 сертифікати форми EUR.1. Найбільша кількість Сертифікатів видана на товари, які експортовані до наступних країн ЄС: Польща, Румунія, Німеччина, Італія, Чехія.

Завдяки налагодженому багаторівневому контролю чистоти декларування  при здійсненні обов’язкових митних формальностей, митниками у першому півріччі додатково залучено до казни держави 59 млн 959,5 тис. гривень. 



« повернутися до списку новин