A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Слов'янська районна державна адміністрація Донецької області
Донецька область, Слов'янський район

ОДПІ інформує

Дата: 20.05.2019 14:57
Кількість переглядів: 100

щодо повернення помилково або надміру сплачених сум

 

Слов’янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області  повідомляє наступне.

З 26.04.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за № 370/33341 (далі – Порядок).

Новація Порядку полягає у запровадженні єдиної автоматизованої системи створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем з одночасною повною відмовою від паперового документообігу.

Звертаємо увагу, що порядок електронної взаємодії застосовується щодо повернення платежів, належних:

? державному бюджету, з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.08.2019;

? місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.11.2019.

 

Оновлено порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

 

Слов’янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що Кабінет Міністрів України постановою від 24 квітня 2019 року № 391 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117» (далі – Постанова № 391) вніс зміни до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок).

Порядком, зокрема, визначено ознаки, у разі відповідності яким реєстрація податкових накладних не зупиняється.

Зміни внесені до Порядку з метою упередження безпідставного уникнення зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, штучного формування податкового кредиту. Постановою № 391 скориговано відповідні ознаки.

Постанова № 391 набрала чинності 11.05.2019 (опубліковано в офіційнму виданні «Урядовий кур’єр» 11.05.2019 № 87).

 

Повідомлення про прийняття на роботу працівника – обов’язок роботодавця

 

Слов’янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що легалізація робочих місць та заробітної плати – соціальна захищеність кожного працюючого громадянина.

Відповідно до норм Кодексу законів про працю від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та подання повідомлення до територіальних органів Державної фіскальної служби.

Роботодавець до початку роботи найманого робітника зобов’язаний повідомити органи ДФС про прийняття працівника на роботу.

Порядок повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 (далі – Постанова № 413).

Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення) складають при укладанні безстрокового трудового договору, строкового трудового договору (на визначений строк, установлений за погодженням сторін; на час виконання певної роботи, з сезонними або тимчасовими працівниками) та контракту.

Повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою – підприємцем до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Постанови № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

 ? засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

? на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

? на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у Повідомленні, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.

 

Слов’янсько-Лиманське управління

 

 

 За рахунок контрольно-перевірочної роботи аудита Донеччини

бюджет додатково отримав 23,1 млн гривень

 

Упродовж січня-квітня 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Донецькій області завершено та узгоджено 220 документальних перевірок, за результатами яких до бюджетів усіх рівнів було донараховано 252,8 млн гривень.

Триває контрольно-перевірочна робота і по збитковим підприємствам. Так, за результатами перевірок зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 127,3 млн грн, чим упереджено несплату податку на прибуток в наступних податкових періодах на 22,9 млн гривень. 

Загалом за результатами роботи аудиту Донеччини з початку 2019 року до бюджету надійшло 23,1 млн гривень, в т.ч. погашено податкових зобов`язань за актами документальних перевірок на суму 16,5 млн гривень.

Робота управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області з виявлення та упередження порушень податкового законодавства триває.

 

Платникам Донеччини відшкодовано більше 150 мільйонів грн ПДВ

 

За чотири місяці 2019 року платниками Донецької області задекларовано 168,2 млн грн бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

На даний час у Донецькому регіоні на обліку перебуває 5 855  юридичних осіб – платників податку на додану вартість. З них, за підсумками січня-квітня поточного року, 37 суб’єктів господарювання подали заяву на отримання бюджетного відшкодування.

Завдяки впровадженню Електронного реєстру відшкодування ПДВ процес повернення платникам бюджетних коштів здійснюється прозоро та автоматично. Так, цьогоріч вже повернуто з бюджету 151,8 млн грн ПДВ платникам Донеччини.

Крім того, з початку року фахівцями фіскальної служби Донеччини упереджено неправомірно задекларованих до бюджетного відшкодування сум податку на додану вартість у розмірі 4,3 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що платники податків мають можливість в онлайн-режимі відстежити та перевірити етап, на якому перебуває їх платіж, за допомогою електронного сервісу ДФС «Електронний кабінет платника». Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування знаходиться на офіційному порталі ДФС України в Електронному кабінеті платника за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

 

Власники та орендарі земель Донеччини поповнили місцеві бюджети майже 342 мільйонами гривень

 

За чотири місяці 2019 року місцеві бюджети Донецької області отримали 341,8 млн грн плати за землю. Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 315,5 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 26,3 млн гривень.

У зрівнянні з минулим роком спостерігається значне зростання надходжень плати за землю на 25,8 відсотків, або на 70,1 млн гривень.

У формуванні місцевих бюджетів за показником найбільших надходжень плата за землю посідає друге місце, поступившись лише податку на доходи фізичних осіб. За результатами січня-квітня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає 8,6 відсотків.

За територіальною приналежністю найбільші надходження податку за землю сплачено за землі м. Маріуполь – більше 95 млн грн, землекористувачі м. Краматорськ поповнили бюджет на 37 млн грн, Добропільського району – на 35 млн гривень.

Слід зазначити, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою податок сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Натомість, фізичними особами – землевласниками податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, надісланого фіскальними органами за місцем реєстрації.  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора