A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Слов'янська районна державна адміністрація Донецької області
Донецька область, Слов'янський район

ОДПІ інформує

Дата: 10.05.2019 14:32
Кількість переглядів: 163

ОГОЛОШЕННЯ.

 

Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що 16 травня 2019 року об 11 год. 00 хв. за адресою: м.Слов’янськ, площа Соборна 3 (вхід через Пенсійний фонд) відбудеться семінар для платників податків на тему: «Податок на землю. Орендна плата. Легалізація заробітної плати».

Телефон для довідок:  3-51-65.

 

Підсумки роботи Слов’янсько-Лиманського управління

Головного управління ДФС у Донецькій області

за січень-квітень 2019 року

 

За чотири місяці 2019 року Слов’янсько-Лиманським управлінням Головного управління ДФС у Донецькій області мобілізовано до Зведеного бюджету України 622,7 млн.грн., що в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 135,0 млн.грн. більше. Зокрема, протягом січня-квітня місяця поточного року підприємства сплатили до загального фонду Державного бюджету 249,0 млн. гривень. Основними джерелами наповнення державного бюджету є  податок на додану вартість, якого сплачено 84,5 млн. гривень, податок на доходи фiзичних осiб – 88,3 млн.грн, військовий збір 21,7 млн.грн. та ін.

Платники за чотири місяці 2019 року перерахували до місцевих бюджетів 373,7млн. грн. податків, зборів, платежів, що в порівнянні з минулим роком більше на 70,2 млн.грн. або на 23,1 відсотки. Основними джерелами наповнення місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб 261,2млн.грн., плата за землю 34,2 млн. гривень, єдиний податок 38,2млн.грн.

 

Увага! Зміни в ліцензуванні з 01 липня 2019 року

 

Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що з 01.07.2019 набувають чинності зміни до ПКУ, внесені Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон), в частині запровадження ліцензування певних видів господарської діяльності та введення в дію Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.

У зв’язку з цим повідомляємо, що згідно з Законом:

- ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику;

- ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються терміном на п'ять років органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України;

- ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років;

- ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб'єкта господарювання терміном на п'ять років.

Також повідомляємо, що з 01.07.2019 набувають зміни до статті 17 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», згідно з якими до суб'єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

- виробництва пального без наявності ліцензії – 1 000 000 гривень;

- оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії – 500 000 гривень;

- роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії – 250 000 гривень.

 

Нелегальна праця має негативні наслідки для найманих працівників

 

Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу, що боротьба з «тіньовою» зайнятістю та виплатою заробітної плати без оподаткування – один з пріоритетних напрямів роботи органів ДФС.

Адже від надходжень до бюджетів за рахунок оподаткування доходів, які отримують громадяни, залежить вчасне фінансування закладів освіти, охорони здоров’я, оборони, безпеки, культури, забезпечення надання грошової допомоги багатосімейним і малозабезпеченим громадянам та інших виплат соціального напряму. Нелегальна праця знижує доходи, зокрема до місцевих бюджетів, бюджетів Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

Крім того, «тіньова» зарплата має негативні наслідки для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, – права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Також громадяни втрачають пенсійний стаж та можливість отримання допомоги у разі втрати роботи.

Неофіційно працевлаштована особа позбавлена законодавчого захисту та повністю залежить від роботодавця та його дій по відношенню до такого працівника.

Зауважуємо, що офіційне працевлаштування – це обов’язок роботодавця, адже тільки офіційне працевлаштування надає гарантію соціальних, економічних та трудових прав для працівників і є запорукою підвищення надходжень до бюджетів України.

 

Слов’янсько-Лиманське управління

 

Внесок Донеччини до зведеного бюджету – 7,3 мільярдів гривень

 

З початку 2019 року зведений бюджет країни від платників податків Донецької області вже отримав 7,3 млрд грн, що в порівнянні з аналогічними показниками минулого року більше на 16%, або майже на 1,0 млрд гривень. Щомісяця платники Донеччини перераховують до бюджетів всіх рівнів понад 1,8 млрд грн, що майже на 247 млн грн більше, ніж торік.

Цього року кошти між державним бюджетом країни та місцевими бюджетами Донеччини розподілились наступним чином:

- за результатами роботи фіскальних органів Донеччини з початку року місцеві бюджети області отримали майже 4 млрд грн, що на 0,8 млрд грн перевищує минулорічні надходження;

- натомість до державної казни надійшло 3,3 млрд грн, що на 0,2 млрд грн перевищує минулорічні показники.

До трійці основних джерел формування зведеного бюджету на Донеччині увійшли:

52,0% - податок на доходи фізичних осіб (3,8 млрд грн);

13,7% - податок на прибуток (1,0 млрд грн);

13,7% - податок на додану вартість (1,0 млрд млн грн).

Позитивна динаміка надходжень до бюджетів усіх рівнів досягнута завдяки злагодженій роботі органів фіскальної служби Донеччини та сумлінному ставленню платників податків до сплати податкових зобов’язань.

 

Донеччина: боротьба з податковим боргом триває

 

Податковий борг – це не тільки і не стільки приватна справа окремого платника податків, це проблема загальнодержавного значення, оскільки податковий борг є тими грошима, які не надійшли до державного та місцевих бюджетів та, таким чином, не можуть бути використані для здійснення вкрай важливих бюджетних видатків. Актуальним питання податкової заборгованості є, безумовно, і для Донецької області, особливо враховуючи сьогоденні реалії здійснення господарської діяльності в регіоні. Так, станом на 01 квітня 2019 року податковий борг до зведеного бюджету по області склав 10,6 млрд грн, у т.ч. до державного бюджету – 8,8 млрд гривень.

Найбільшими неплатниками виявилися державні підприємства та підприємства комунальної форми власності, що працюють в енергетичній, вугільній галузях та сфері житлово-комунального господарства.

Наприклад, вугільні підприємства Донецької області заборгували державі загалом 3,8 млрд грн, у т.ч. державному бюджету – 3,3 млрд гривень. З першої п’ятірки найбільших боржників Донеччини чотири – саме представники вугільної галузі. Всі вони входять до топ-100 найбільших боржників на державному рівні із сумою боргу понад 100,0 млн грн, що є символічним.

Якщо добровільне погашення боргу неможливе, або платник податків свідомо порушує податкове законодавство та не має наміру повністю виконати свої зобов’язання перед бюджетом, фіскальною службою вживається цілий комплекс заходів стягнення податкового боргу, передбачений законодавством. Хотілося б звернути увагу платників, що допускати несплату податкових зобов’язань для вирішення своїх фінансових проблем за рахунок коштів бюджету є не найкращою ідеєю. Податковий борг для економіки підприємства – це суттєві штрафні санкції і пеня, це податкова застава на майно і неможливість вільно їм розпоряджатись, це стягнення коштів з банківських рахунків та продаж активів в рахунок погашення податкового боргу. Чи варто наражати свій бізнес на такі неприємності?

Найбільші боржники Донецької області, які є економічно активними та здійснюють господарську діяльність:

  1. ДП «МИРНОГРАДВУГІЛЛЯ»;
  2. ОКП «ДОНЕЦЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО»;
  3. ДП «ШАХТОУПРАВЛІННЯ «ПІВДЕННОДОНБАСЬКЕ №1»;
  4. ДП «СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ»;
  5. ДП «ШАХТА ІМ. М.С.СУРГАЯ»;
  6. ТОВ «ЕКСІМЕНЕРГО» ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ;
  7. ТОВ «МЕДИНСЬКИЙ І К»;
  8. КП «СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ»;
  9. ДП «ВК «КРАСНОЛИМАНСЬКА»;
  10. ДП «САНАТОРНО-КУРОРТНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «СЛОВ'ЯНСЬКИЙ КУРОРТ» ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ»;
  11. ТОВ «СРЗ»;
  12. ПРАТ «ДОНРИБКОМБІНАТ»;
  13. ККП «КК «ЗАХІДНА»;
  14. ТОВ «ПБП «АЗОВІНТЕКС»;
  15. ПРАТ «МАКО ХОЛДІНГ»;
  16. ТОВ «БЕЗПЕКА ТА ПРАВО»;
  17. КП «КОМПАНІЯ «ВОДА ДОНБАСУ»;
  18. КП «СЕРВІСКОМУНЕНЕРГО»;
  19. ТОВ «МАСТЕР-КАБЕЛЬ УКРАЇНА»;
  20. ТОВ «УКРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД».

Крім підприємств, чималий податковий борг в межах або більше 1 мільйону мають і фізичні особи:

ГРЕЦЬКА ОКСАНА ПЕТРІВНА, ТАШЛІЯН ШЕРІФ, СУПЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА, НОВІКОВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, ЗУБЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, АНДРІЙЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.

Крім того, звертаємо увагу, що з більш детальною інформацією стосовно суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, можна ознайомитися у рубриці «Переліки» офіційного веб-порталу ДФС за наступним посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора