Слов’янська Районна Державна Адміністрація
Слов’янський район, Донецька область

ОДПІ Інформує

Переглядів: 86

Система e-Receipt: бізнес очікують зміни щодо реєстрації розрахункових операцій

Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 (далі – Постанова № 472) було затверджено проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Отже, бізнес очікують зміни щодо реєстрації розрахункових операцій, які дозволять спростити та здешевити процес, а також покращити умови ведення господарської діяльності.

Слід зазначити, що інноваційна електронна система e-Receipt передбачає:

? можливість використання новітніх моделей комплексів та їх миттєву фіскалізацію;

? можливість використання контрольно-звітної інформації, що передається від пристрою (чеки) суб’єктами господарювання, для самоконтролю та громадянами для захисту їх прав як споживачів;

? відмову від друку паперових чеків;

? відмову від послуг інформаційного екваєра;

? безкоштовне програмне забезпечення та інтерфейси користувачів — суб’єктів господарювання та покупців;

? створення центру супроводження бізнесу, який включатиме адміністраторів серверного обладнання та службу підтримки користувачів;

? цілодобову доступність користувачів до системи, можливість їх обслуговування у режимі 24/7/365.

Заходи, які здійснюються для вдосконалення процедур реєстрації і застосування РРО, спрямовано на дерегуляцію відносин між державою та бізнесом у сфері застосування РРО, адже створення нової системи з досить широким функціоналом стане не тільки ефективним інструментом контролю за проведенням розрахункових операцій з боку держави, а й зручним електронним сервісом для користувачів РРО та громадян-покупців.

Нагадуємо, що інноваційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій – e-Receipt, розроблена ДФС, передбачає оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети,смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребує абонентської плати за користування нею.

Е-Receipt може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачає програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з «Електронним кабінетом».

Всі кейси цієї системи є безкоштовними для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

Система e-Receipt також матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації.

 

Виник податковий борг? У органів фіскальної служби є підстава для анулювання реєстрації платника єдиного податку

 

Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує підприємцям, які працюють за спрощеною системою оподаткування, про необхідність своєчасної сплати єдиного податку.

Відповідно до норм Податкового кодексу у разі наявності  податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів реєстрація платника єдиного податку може бути анульована. Контролюючий орган приймає рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку.

В подальшому такий суб’єкт господарювання може  перейти на спрощену систему оподаткування тільки після закінчення чотирьох послідовнихкварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

Перевірити стан розрахунків з бюджетом по єдиному податку можна через «Електронний кабінет платника» або шляхом проведення звірки в Центрах обслуговування платників податків за місцем реєстрації.

Не  допускайте виникнення податкового боргу!

 

ДФС запроваджує нові електронні формати для фізичних осіб

 

Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє наступне.

Державною фіскальною службою України з метою забезпечення зручності платників податків у рамках електронного сервісу щодо отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді доопрацьовано електронні формати. Вони будуть запроваджені з 01.10.2018.

Перелік доопрацьованих електронних форматів:

№ п/п

Назва форми

Діючий електронний формат

Новий електронний формат

1

Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді

F1301801

F1301802

2

Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків (відповідь на запит в електронному вигляді)

F1401801

F1401802

Запровадження нової форми передбачає розширення переліку інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яку будуть отримувати платники податків у відповідь на запити про свої доходи в електронному вигляді.

Відповідь за новою формою доповнена інформацією про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до Податкових розрахунків за формою № 1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів.

Зазначені електронні формати розміщені на веб-порталі Державної фіскальної служби України в рубриці «Електронна звітність» у розділі «Платникам податків про електронну звітність» у підрозділі «Інформаційно-аналітичне забезпечення» в Реєстрі електронних форм податкових документів

Більше інформації про електронний сервіс у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді –http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Також нагадуємо, що підготувати, заповнити та надіслати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді та отримати відповідь за новими формами можна в «Електронному кабінеті» (cabinet.sfs.gov.ua).

 

Зовнішньоторговельний обіг Донецької митниці ДФС

склав майже 3,5 млрд доларів США

 

Протягом січня – серпня 2018 року в зоні діяльності Донецької митниці ДФС здійснено оформлень зовнішньоторговельних операцій 679 осіб, що на 14% більше відповідного періоду 2017 року.

Крім того, за результатами роботи восьми місяців поточного року  зовнішньоторговельний обіг в зоні діяльності Донецької митниці ДФС у порівнянні з торічними показниками збільшився на 16% та склав майже 3,5 млрд доларів США. При цьому, імпортовано товарів на 880 млн дол. США, експортовано - практично на 2,6 млрд доларів США. Сальдо зовнішньоторговельного балансу залишається позитивним та становить більше 1,7 млрд доларів США.

До того ж, протягом січня-серпня 2018 року Донецькою митницею ДФС оформлено більше 36 тис. митних декларацій, з них 99,2% в електронному вигляді. Порівняно із аналогічним періодом 2017 року кількість оформлень збільшилась на 9% або більше, ніж на 3 тис. митних декларацій. Слід також відмітити, що статистичні дані Донецької митниці ДФС свідчать про те, що процес застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів знаходиться в постійній позитивній динаміці. Так, протягом серпня поточного року, при здійсненні експортних оформлень цей принцип застосовувався в більш, ніж 78% митних оформлень, а при імпорті показник досяг майже 98%. Загалом, середній серпневий показник митних оформлень із застосуванням принципу «єдиного вікна» склав більше 85% від всіх оформлень, що здійснені в митниці.

 

Від власників та орендарів земель Донеччини

надійшло більше 613 мільйонів гривень

 

За вісім місяців 2018 року місцеві бюджети Донецької області отримали 613,3 млн гривень плати за землю, що на 21 млн гривень більше, ніж у минулому році.

Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 493,6 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 119,7 млн гривень.

У формуванні місцевих бюджетів за показником найбільших надходжень плата за землю у 2018 році посідає друге місце, поступившись податку на доходи фізичних осіб. За результатами січня-серпня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає 8,6 відсотків.

За територіальною приналежністю найбільші надходження податку за землю сплачено за землі м. Маріуполя – 153,5 млн грн, землекористувачі Добропільського району поповнили бюджет на 71 млн грн, а м. Краматорськ - на 66 млн гривень.

Фіскальна служба Донеччини нагадує, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.

 



« повернутися до списку новин