A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Слов'янська районна державна адміністрація Донецької області
Донецька область, Слов'янський район

ОДПІ Інформує

Дата: 26.11.2018 11:21
Кількість переглядів: 168

У січні-жовтні 2018 року Слов’янсько-Лиманським управлінням Головного управління ДФС у Донецькій області надано понад 25 тисяч адміністративних послуг

 

Одним із завдань Слов’янсько-Лиманського управління Головного управління ДФС у Донецькій області є здійснення сервісного обслуговування платників податків.

За 10 місяців поточного року Слов’янсько-Лиманським управлінням надано 25138 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є:

- послуги з видачі реєстраційного номера облікової картки платника - 10426 послуг, також звертаються з метою отримати відмітку в паспорті громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 109 послуги;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 1269 послуг;

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків –7557 послуг;

- реєстрація книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку - 1183 послуги;

- реєстрація платників єдиного податку – 964 послуги;

- надання витягів з реєстру єдиного податку – 1646 послуг.

 

Нагадуємо, що Центри обслуговування платників знаходяться за адресами: м.Слов’янськ, пл. Соборна , 3 та м. Лиман, вул. Пушкіна, 11а.

 

Оформлення трудових відносин з працівниками убезпечить бізнес від значних штрафних санкцій

 

Слов’янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує платникам податків, що використання неоформлених найманих працівників та виплата їм коштів без відповідної сплати податків та зборів є порушенням трудового та податкового законодавства.

Штраф становить 30 мінімальних заробітних плат (111 690 гривень) за кожного працівника, з яким не укладено трудової угоди та щодо якого не надіслано повідомлення в органи ДФС.

Слід зазначити, що нелегальне працевлаштування має негативні наслідки й для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, - права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Громадяни також втрачають пенсійний стаж та можливість отримання державної допомоги у разі втрати роботи.

 

Затверджено нову Узагальнюючу податкову консультацію щодо визначення звітного періоду для коригування фін результату

 

Слов’янсько-Лиманське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2018 № 887 (далі – Наказ № 887) затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо застосування положень підпунктів 140.5.4, 140.5.6 пункту 140.5 статті 140 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) стосовно визначення податкового (звітного) періоду для коригування фінансового результату до оподаткування.

Так, відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень ПКУ.

Зокрема, вимоги підпунктів 140.5.4 і 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 ПКУ не застосовуються платником податку на прибуток підприємств (далі – платник податку) до операцій, визнаних контрольованими відповідно до статті 39 ПКУ. Також вимоги цих підпунктів не застосовуються платником податку, якщо операції не є контрольованими та сума таких витрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 ПКУ, але без подання звіту.

Отже, для виконання вимог абзаців третього та четвертого п.п. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 ПКУ платнику податку необхідно визначити чи є здійснена операція контрольованою. У разі, якщо операція не може бути ідентифікована як контрольована, платник податку повинен:

? виконати процедуру підтвердження суми витрат за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до ст. 39 ПКУ, і у разі, якщо ціна придбання товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг перевищує їх ціну, визначену за принципом «витягнутої руки», здійснити коригування фінансового результату до оподаткування на розмір різниці між вартістю придбання та вартістю, визначеною виходячи з рівня ціни, визначеної за принципом «витягнутої руки»;

?здійснити коригування фінансового результату до оподаткування  на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг.

Для виконання вимог п.п. 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 ПКУ платнику податку також необхідно визначити чи є здійснена операція контрольованою. У разі якщо операція не може бути ідентифікована як контрольована, та сума витрат не підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки», відповідно до процедури, встановленої статтею 39 ПКУ, платник податку повинен здійснити коригування фінансового результату до оподаткування  на суму витрат по нарахуванню, що перевищує суму доходів від роялті, збільшену на 4 відсотки чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), за даними фінансової звітності за рік, що передує звітному (крім суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону України «Про телебачення і радіомовлення»), а для банків – в обсязі, що перевищує 4 відсотки доходу від операційної діяльності (за вирахуванням ПДВ) за рік, що передує звітному.

Правила контролю за трансфертним ціноутворенням контрольованих операцій визначено статтею 39 ПКУ.

Одним з критеріїв визнання операцій контрольованими є одночасне виконання таких умов:

? річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;

? обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік (п.п. 39.2.1.7 п.п. 39.2.1 п. 39.1 ст. 39 ПКУ).

Отже, для цілей визнання операції контрольованою платнику податку необхідно використовувати дані бухгалтерського обліку за відповідний звітний (податковий) рік, у якому проводилися такі господарські операції. Таким чином, оскільки вартісні критерії визнання операції (операцій) контрольованою для цілей виконання вимог ст. 39 ПКУ обраховуються за результатами податкового (звітного) року, то коригування фінансового результату до оподаткування за операціями з нерезидентами, визначеними в абзаці третьому та четвертому п.п. 140.5.4 і п.п. 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 ПКУ, здійснюються за результатами податкового (звітного) року та відображаються у податковій декларації з податку на прибуток підприємств за податковий (звітний) рік.

 

 

Слов’янсько-Лиманське управління

 

Донеччина: викрито схем «відмивання» майже на мільярд гривень

 

Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області за січень – жовтень 2018 року складено 53 матеріали з ознаками кримінальних правопорушень на загальну суму  збитків, завданих державі, у розмірі 960,2 млн грн, з них 19 правопорушень на суму 185,7 млн грн – це порушення у сфері контролю за державними закупівлями.

У ході проведених перевірок осіб, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, виявлені фінансові операції, пов’язані з привласненням, розтратою майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, ухилення від сплати податків,  службове підроблення та інші.

Усі матеріали передані до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним Кодексом України.

На теперішній час за результатами розгляду зазначених матеріалів внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань правоохоронними органами  відомості щодо 21 кримінального правопорушення із загальною сумою завданих збитків бюджету країні понад 102 млн гривень та 9 матеріалів було приєднано до кримінальних проваджень.

Також, протягом жовтня поточного року в рамках кримінальних проваджень, порушених за матеріалами управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області накладено арешт на залишки ліміту ПДВ на рахунках Державного Казначейства на суму 20,7 млн грн та вилучено підакцизних товарів з незаконного обігу на суму 2,4 млн гривень.   

 

Держбюджет Донеччини отримав майже 9 млрд гривень

 

Одним із основних джерел наповнення бюджету на сьогодні є добровільна сплата податків бізнесом Донеччини. Крім того, зростанню доходів також сприяє підвищення економічної активності регіону та злагоджена робота спеціалістів фіскальних органів Донеччини з протидії ухилення від оподаткування, завдяки якої держава отримує додаткові ресурси.

Протягом 10 місяців 2018 року фахівцями фіскальної служби Донецької області забезпечено надходження до державного бюджету країни в розмірі 8,9 млрд гривень.

Надходження січня – жовтня 2018 року перевищили сплату відповідного періоду минулого року на 3,5 млрд грн, або майже у 1,7 раза.

Значну частину надходжень до держбюджету, або майже 88%, забезпечують наступні податки: податок на прибуток – 3,6 млрд грн, податок на додану вартість – 2,2 млрд грн, податок на доходи фізичних осіб – 2,0 млрд гривень.

Найбільші надходження до державного бюджету країни за територіальною приналежністю належать м. Маріуполю - більше 1,8 млрд грн, м. Покровську та Покровському району – 0,9 млрд грн та м. Краматорську – 0,6 млрд гривень.

 

 

Податкова міліція на захисті митних рубежів країни

 

Головним управлінням ДФС у Донецькій області проводиться комплекс широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Рубіж-2018», у ході якого основна увага приділяється контрабанді товарів через митний кордон України або взагалі поза митним контролем, виявленню порушень при здійсненні експортно-імпортних операцій та незаконному обігу підакцизних товарів.

За січень-жовтень поточного року співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Донецькій області спільно з працівниками прокуратури Донецької області в рамках проведення операції «Рубіж 2018» зруйновано злочинні схеми, загальна сума збитків за якими становить 11,7 млн гривень. За результатами перевірок законності ланцюгів постачання імпортної продукції зареєстровано 2 кримінальних провадження за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.212 Кримінального Кодексу України (умисне ухилення від сплати податків).

Також, в рамках розслідування 3 кримінальних проваджень за ст.204 КК України припинено незаконний обіг підакцизних товарів на суму близько 1,7 млн гривень.

Крім того, за 10 місяців 2018 року співробітниками податкової міліції Донеччини разом з працівниками митної служби складено 19 протоколів про порушення митних правил, згідно яких порушники повинні сплатити штрафів на 1,8 млн грн, та спрямовано до Донецької митниці 13 запитів щодо перевірки правильності визначення митної вартості, за результатами яких донараховано додаткових митних платежів на суму 1,3 млн гривень.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора